Sıkça Sorulan Sorular

1.Sipariş nasıl oluşturabilirim?

Siparişlerinizi;

  • İnstagram hesabımızdan (lovitashoes) direkt mesaj ile
  • 0532 492 49 26 telefon numaramız ile whatsapp üzerinden,
  • Web sitemiz (www.lovita.com.tr) üzerinden üye olarak veya üye olmadan oluşturabilirsiniz.

2.Ödeme yöntemleriniz nelerdir?

Web sitemiz üzerinden kredi kartınız ile (+6 Taksit’e kadar) , banka kartınız ile, kapıda nakit ödeme veya kapıda kredi kartı ile ödeme, havale/eft ile ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Banka Hesap Bilgilerimiz:

T.Garanti Bankası

Yenice Ayakkabı Sanayi Ticaret Anonim Şirketi

Hesap No : 013-6293214

Iban : TR23 0006 2000 0130 0006 2932 14


Siparişinizi verdikten sonra tarafınıza ulaşan sipariş numarasını havale/eft yaparken açıklama kısmına yazmayı unutmayınız.

3. www.lovita.com.tr’den alışveriş yaparken kart bilgilerim güvende mi?

Sitemiz de 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılmaktadır.

www.lovita.com.tr’de alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri sizin onayınız olmaz ise kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

Banka kartı ve kredi kartınız ile yaptığınız işlemlerde 3D Secure sistemi kullanılır. 3D Secure, online alışverişlerin güvenliği sağlanmak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir.

4.İade veya Değişim için hangi adrese gönderim sağlayacağım?

İade ve Değişim Adresimiz :

Işıkkent - MNG Kargo
Alıcı Adı : Egemenlik Mahallesi 6130 Sokak No : 16/7 Bornova İzmir Bornova İzmir Türkiye

Anlaşma Kodumuz: 4177627

Bu bilgiler haricinde gönderilen kargolardaki oluşabilecek her türlü olumsuzlukta sorumluluk sizlere aittir. Lovita Shoes oluşabilecek sorunlardan sorumlu değildir.

5.Siparişim kaç günde kargoya teslim edilir?

Ödeme onayı gerçekleştikten sonra siparişleriniz stoklarımızda mevcut ise 24 saat içerisinde kargo firmasına teslim edilir. Teslimat süremiz 1-3 iş günü arasında değişebilmektedir. Ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise üretim atölyemizde üretim aşamasına alınacaktır. Bu durumda müşterilerimize ulaşarak bilgi paylaşımında bulunulmaktadır. Yeniden üretilen ürünlerimizin teslimat süresi 3-5 iş günüdür.

6.Değişim ve İadelerde kargo ücretleri kime aittir?

Değişim ve iadelerde kargo ücretleri müşterilerimize aittir.

7.Teslimat sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Öncelikle teslim edilmek istenen ürünün kargo poşetinde veya üründe hasar varsa ürünü kesinlikle teslim almayın. Kargo görevlisinden ‘Hasar Tespit Tutanağı’ tutmasını rica edin. Kargonuzu, kargo görevlisine tutulan tutanak ile birlikte tarafımıza geri gönderin. Yaşanılan olumsuzlukla ilgili bizimle iletişime geçin.

  • Yukarıda belirtilen maddelerin dışındaki merak ettiğiniz sorularınız için bizlere 7/24 whatsapp hattımız 0532 492 49 26 veya [email protected] mail adresimizden ulaşabilirsiniz.